All-in kvällen

Igår började vi med middag, jag,mamma och Carlsson. Mamma försökte lära Carlsson att dansa foxtrot samt bugg. Mamma ångrade att hon inte hade med dig astmamedicinen. Vi skrattade gott, Navid kom förbi och mamma tyckte att han var en trevlig grek trots att han är iranier... Efter tre flaskor vin på två personer var det dags att åka in till Soapbar. Mamma var snäll och skjutsade oss. Inne på Soap så börjar det dock bli lite luddigt. Roligt men luddigt. Vi träffade Fredrik som vi lurade med till Labbet. Väl där så dricker Carlsson en cola och begav dig sen hemåt. Jag och F stannade kvar en stund och sen åkte vi hem till honom. Lite mer luddigt om vad som egentligen hände under natten... Varmt var det iaf!! På morgonen så fick jag en alvedon til frukost och mådde betydligt bättre än jag förtjänade. Pigg som en mört så F fick inte en tyst stund. Skrattade gott på morgonen tillsammans med F och min walk of shame längs Götgatan iförd en paljettklänning var inte så hemsk som jag trodde att den skulle vara. Hemma sov jag i några timmar och nu är man tillbaka på banan igen. :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

I love it, have fun when you're young!

2010-07-22 @ 20:21:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0