Wow...

Vilken kväll vi hade igår. Känns innanför pannbenet och i fötterna. Vi började med att dricka en öl hemma för att sedan åka in alla tre till South Beach, eftersom vi inte hittade någon parkering så valde Lina att släppa oss för att åka hem istället, hon skulle ju dessutom upp och jobba så det var nog en bra idé.

Jag och Maria gick till Mangos, ett salsaställe med en väldigt blandad publik. Att vara blonda och blåögda här i Miami är förmodligen bara till ens fördel skulle jag säga. Hursomhelst så kommer det fram en kille som tycker att svenska tjejer är det absolut vackraste i hela världen, självklart ville han dansa och adda oss på facebook. Vi tröttnade rätt så fort på den här snubben och pratade en massa med bartendern istället, han hade haft en svensk flickvän i tre år så han kunde lite svenska, han förklarade för oss att svenska tjejer alltid är hungriga och kissnödiga, allt detta säger han på svenska. Mycket imponerande. Han bjuder oss på varsin drink, och vi tar oss ut på dansgolvet. Där börjar jag dansa med en amerikansk soldat som firar att han ska iväg till Afganistan, jag tyckte mer synd om honom och tyckte väl att han borde få en kyss eller två, typ one for the road... ;) Så nu har man bockat av iaf en sak på checklistan. :P 

Vi lämnade Mangos för att gå vidare till Clevlanders, där gick vi upp på ett tomt dansgolv och släppte alla hämmningar totalt! Dansgolvet fylldes rätt så snabbt när vi hade satt igång, så vips så var det fullt! Hittade på tre stycken fransmän som jag dansade med och även bytte nummer med, alltid kul att ha vänner över hela världen.

Efter att ha gått i 9 cm klackar i 6 timmar så värker det kraftigt i fötterna, vi bestämde oss för att försöka ta oss ut för att gå ner på stranden, på väg ut hittar Anton från Toronto som är en riktig hunk, (kan vara som så att alkoholen har förbättrat honom lite, fortarande lite oklart...) hursomhelst så ville han komma till Sverie och det är klart han ska göra det!:) Efter nåra väl många pussar på kinden och en emailadress så tar vi oss ut från baren.

Nere på standen skulle vi mest bara gå barfota och svalka fötterna i havet, men istället träffade vi på tre mörkhydade män, Maria fattade tycke för en av dom och helt plötsligt så hade vi fixat skjuts hem. I efterhand och när man satt i bilen så kändes det som en riktigt dum idé. Vad som helst kunde ju ha hänt... Vi kom nästan hem i perfekt skick, om man ska bortse från det faktum att vi blev stoppade av polisen för fortkörning och han som körde fick en liten bot på 294$.

Jag har nu vaknat och vågar inte lämna sovrummet för jag vet att den ena killen sover på soffan. Så min plan är att hänga här tills dess att jag hör att ytterdörren slår igen.
Kan bara sammanfatta den här kvällen med: WHAT A NIGHT!

Kommentarer
Postat av: Mr Ask

Ja vad skall man säga.. man kunde ju inte vänta sig mindre.. :-)

2010-02-22 @ 19:31:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0