Underbar dag!

Idag har jag och Maria legat på standen i några timmar, varit noggrann med att smörja in mig för jag vill inte bränna mig om vi ska ut ikväll. Har fått lite bra erbjudanden när vi var på stranden om var vi ska gå, har fått gratis inträden och vip-pass. Nu känns det verkligen att man har semester, solen skiner och det är ca 25 grader ute, som en bra svensk sommar fast med mycket mer snygga människor att titta på. 

Både jag och Maria är blonda och amerikanerna har inga skrumpler vad det gäller att stirra och glo, man börjar vänja sig nu med att dom tittar in en från topp till tå... 

Nu blir det en liten siesta så man orkar festa ikväll. :)   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0