Trots de låga temperaturerna.

Jag och Maria tog en tur till target, där hittade jag en ny bikini och även lite skönhetsprodukter som jag skämde bort mig själv med. Allt är verkligen billigare här än i Sverige. Ska sluta handla hemma! Så här ser bikinin ut :)

En annan roliga sak som hände idag var när jag och Maria var på väg ner på stranden så möter vi fem vältränade killar, ja känner igen det ena men kommer inte direkt ihåg var jag har sett honom. Han kollar ganska så mycket när han gick förbi och då kom jag på att det var han som ville ge mig en drink inne på klubben och jag tackade nej. Maria blev eld och lågo över dessa fagra pojkar och vi går ett varv runt festivaltältet för att hitta någonstans att ligga. Hamnade på gaybeachen men det kändes svårraggat där så vi gick tillbaka igen. Då ser vi killarna igen och dom jobbar alltså som modeller och håller på att fotograferas. Vilken ångest jag fick för att jag nobbade honom så hårt i tisdags. Killen var hot, hot, hot!

Väl hemma så tänkte jag springa lite på löpbandet, men fick sånt håll efter bara ett par minuter så jag gick för att simma med Maria istället. Skönt det, snart kommer Lina hem från jobbet så då måste vi bestämma oss för om vi ska åka till Key West imorgon eller inte.
/Ida

Kommentarer
Postat av: Jennifer

JAG vill också ha en sånn!!!!!!!!!!

2010-02-27 @ 21:40:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0