Söndagsmys.

Går att ha söndagsmys kl 12 på dagen också. Jag har myst till det med Thaimat från gula kiosken och dricker nu en frappé. Synd att man måste jobba bara. Jag har egentligen inte något emot själva jobbet med resvägen dit är där skon klämmer.

Pratade med mamma idag och hon är snäll som tänker köra mig till Arlanda. Planet går kl nio på morgonen och det gäller tydligen att vara där i god tid för alla dessa extra säkerhetsrutiner som gäller när man ska flyga till USA, blir till att stiga upp mitt i natten så man kanske kan sova på planet om man har tur.

Kommentarer
Postat av: Mr T

sv: en kompis som träffade en tjej där upp och flyttade dit. Inge vidare ställe att åka till annars...

2010-02-07 @ 18:32:25
URL: http://livetsommrt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0