Snart dags.

Håller på att fixa och dona för fullt inför resan. Igår var jag barnvakt i Sickla och passade samtidigt på att hämta lite grejer som Lina saknar i Miami. Var även en sväng till Ikea igår med mamma och Anki bland annat. Vi skulle köpa en födelsedagspresent till lillebror och efter att ha burit ut det 36 kilo tunga paketet till bilen kommer mamma på att hon har tagit fel sak. Jag och Anki skrattade bara bättre det än att gråta. Det vara bara att gå in igen då! Passade även på att köpa Linas födelsedagspresent, ett fårskinn. Detta väntar nu på henne när hon kommer hem. Johannes och Theo var även med på Ikea.



En del av barnvakts pengarna la jag på en ny resväska till mig själv. Kom på att jag ska trots allt resa en del det här året så varför inte bara köpa en ny? 

Har även börjat pack lite nu, ska tvätta imorgon så det kommer inte bli klart innan dess men det är väldigt skönt att ha börjat iaf. 

På agendan nu närmast väntar kalas för lillebror och så kanske jag ska dricka lite vin med Carlsson. Ser fram emot att få klippa mig imorgon. Det behövs. Dessutom längtar jag ännu mer efter att få lite slingor och solblekt hår. Lina ska få fixa när jag kommer fram. 

Nu ser jag mest fram emot flygresan eftersom jag har köpt en nackkudde på IKEA, 69:- för att få sova ordentligt på planet kändes verkligen som ett kap. :) 
Nu måste jag dra!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0