Linas födelsedag.

Igår var ingen vanlig dag för det var Linas födelsedag... Det firade vi iaf med att dricka skumpa och käka tacos hemma för att sedan åka in till Miami Beach, vi började med några drinkar på Clevlanders (min motsvarighet till Malmen här i MIami) och jag måste bara säga att det verkligen bara är sprit i drinkarna här nere, behövs inte så många för att man ska bli dragen. Runt tolvsnåret så tänkte vi börja röra oss mot the Mansion, på vägen dit så möter vi en australienare som jobbar för klubben Bed. Självklart vill han att vi ska gå dit istället för Mansion. Jag förklarar lite väl fräckt för honom att vi svenska tjejer inte betalar inträde för att gå in på klubbar, så då ringer han upp ägaren och fråar om det är okej för oss att gå in gratis, två snygga svenska tjejer? Inga problem, killen eskorterar oss till klubben och vi slapp inträndet på X-antal dollar. Dessvärre så var det bara housemusik där inne så vi dricker två öl, blir bjudna på varsin drink och stoppar varsin dollarsedel innanför strumpebandet på strippan och går vidare. Planen är fortfarande The Mansion, väl där framme så förklara vakten är det är stängt men att han tycker att vi borde gå till deras systerklubb som ligger 10 gator därifrån. Jag skrattade åt honom och frågade om han tyckte att mina skor såg ut som joggingskor? Nä, dom gjorde visst inte det! Vi gick tvärsöver gatan till ett litet ställe med grym musik och dansade oss äckligt svettiga! Vi tog av oss skorna och dansade i soffan, en kille som spanar in mig kommer fram med en drink men jag kan inte dricka något som jag inte sett var den kommit ifrån så jag tackade artigt nej. En annan biffig liten sak, som kikade lite väl mycket försökte vinka över mig, men om du vill prata med mig får du komma till mig. På vägen ut så frågade jag honom om varför han inte kom fram, hans svar på det var: Because Im married.... 
Klockan var då redan tre så vi bestämde oss för att ta en bulle hem och en taxichafför som bott i Norge körde oss hem. Rolig kille!   

Bjussar givetvis på lite bilder från gårdagen.

Den som säger att jag inte sått färg, ljuger! För RÖTT är också en färg!




Har precis tryckt i mig lite bakismat... Idag skiner solen och spöregnar lite omvartannat... inte jättespännande...

Kommentarer
Postat av: Ask

att kalla macaroni & cheese för bakis mat är kanske att ta i, men å andra sidan så kommer den ju färdig i en liten påse, värm och klar.. en annan form av fast food :-)

2010-02-25 @ 00:49:54
Postat av: Ida

Allt som är onyttigt kvalificerar sig som bakismat! Magnus! VEt du någon som söker nattis?

2010-02-25 @ 01:30:16
Postat av: Ask

nej nattisar vet jag inte direkt om det är nån som söker. vet väl att vi på jobbet kanske kommer behöva fler.. det är ju nattis på sätt och vis..

2010-02-25 @ 14:45:34
Postat av: Ida

Magnus, jag har mailat dig på fejjan!

2010-02-25 @ 17:16:55
Postat av: Ask

givetvis noterat det och även svarat.. men roligare att läsa här.. hehe

2010-02-25 @ 21:46:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0