Kvällen igår och dagen idag.

Jag och Lina bestämde oss för att ta en liten barrunda igår och hamnade på clevanders.


Där mötte vi på Julian och David som var från Colone i Tyskland. Båda jobbar som brandmän på heltid och pratade knackig engelska. Ganska så trevliga och roliga killar så vi bytte nummer med dom och bestämde oss för att mötas på stranden dagen efter. Det blev en ganska tidig kväll och vi var ganska så hungriga så vi stannade för att köpa pizza på vägen hem.

Så idag så var vi på stranden vid tolv tiden och det dröjde inte länge innan vi fick förstärkning. Tillochmed Lina badade idag och det händer inte varje dag!

 
Lina har även vunnit årets badflicka!


Klart att man lyckats bränna sig idag med, annars vore det väl inte riktigt likt mig?

Nu ska vi sprätta skumpan och börja fira Linas födelsedag på rikigt! ALL IN!

Kommentarer
Postat av: Ask

hälsa Lina lilla och drick rejält med skumpa.. tycker nog den till vänster ser bättre ut .. ja du fattar nog vad jag menar..

I call.. ;-)

2010-02-24 @ 12:15:01
Postat av: Ida

Det blev en rikitgt bra kväll herr Ask och vi drog i oss alldeles lagomt med alkohol. ;) Det är han som var till vänster som var min paxning! Han hade definitivt den snyggaste kroppen.

2010-02-24 @ 20:33:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0