Great day!

Intervjun kändes riktigt bra, en fantastiskt trevlig receptionschef som intevjuade mig. Hon är norrlänning så det förklarar varför jag gillar henne. Hon räknar med att vara klar för att lämna besked om senast två veckor, så nu är det bara att hålla tummarna.
Tog en promenad för att möta upp Carlsson på hennes arbete, även min gamla arbetsplats. Tärffade massor av fd kollegor och fick prata lite strunt. Vi var duktiga och promenerade till slussen och tog tunnelbanan till Skanstull därifrån. Vi skulle ju titta på den lilla lägenheten som Carlsson är sugen på. Den var i toppskick och där skulle vi trivas, den har en bra planlösning och kommer förhoppningsvis bli ett bra förstagångs-boende för Carlsson.
Vill ni kika på lägenheten kan ni göra det här: http://www.sodermaklarna.se/beskrivning.aspx?OBJGUID=3OEAHRC9HR66C7JS&OBJTYPE=CMBoLgh&images=all

Nu ska jag titta på Sommaren med Göran och hoppas på att den ska bjuda på några skratt.
Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0