Däckade.

Jag hann inte ens landa på kudden innan jag somnade igår. Vaknade elva timmar senare utan att ha vaknat till en enda gång under natten. Det är vad jag kaller en god nattssömn. Idag så ska jag in för att återigen jobba. Förhoppningsvis så blir det en lugn kväll för igår var det mycket.
Snart är det en ny vecka, fullspäckad sådan.

Måndag: Jobbintervju samt en lägenhetsvisning med Carlsson. 
Tisdag: Jobba samt en AW med Jeanette och Carlsson. 
Onsdag: Jobba sen hem till syrran för middag och övernattning. 
Torsdag: Hundvakt på morgonen och sen jobba. 
Fredag: Jobba, sen middag hemma hos Esther. 
Lördag: Sovmorgon! Barnvakt hela kvällen i Sickla. 
Söndag: Födelsedagsmiddag för mamma och Emil. 
Måndag: Tvättning och packning inför Miami. 
Tisdag: AVRESA TILL MIAMI! 

Jag tror att tiden kommer flyga fram!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0