Underbara Lukas.

Hann iaf snusa på honom i en 30 minuter. Han sov när de kom hem men började knorra lite när vi tog av honom overallen. Höll honom i handen men då ropade hans mamma att jag skulle komma och kika på alla hans fina julklappar. Så jag går mot köket och då vaknar han helt, hans mamma kommer och tar upp honom och då öppnar han ögonen helt och ser mig och skiner upp i ett praktfullt smil! Åh, man bara smälter! Han diggar verkligen sin julklapp från mig också. Skrattar och är så fascinerad över alla läten och blinkade färger. Det är mosters kille det!
På måndag så ska jag åka till Frösis när jag slutat jobba på morgon och hänga lite med Lukas och hans föräldrar. Vi pratade om att ta en tur till Bromma Blocks. Blir nog hur mysigt som helst!
:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0