Tidsfråga...

Åh, vet inte riktigt varför jag blir rosenrasande arg över detta men det blir jag iaf! Senaste nytt på Ioannisfronten är att jag inte har pratat med honom sen jag sa att vi aldrig mer ska prata. Dock så blir man bra uppdaterad via Facebook och andra saker som bloggar, jag har tagit bort honom som min vän just för att slippa få saker som det här kastat i ansiktet på mig. Två veckor innan jag sa upp kontakten så öppnade han upp sig för mig och berättade att hans senaste ex Pernilla och han hade bestämt att ta sommaren till att fundera över deras förhållande som varit knackigt från dag 1. Så Ioannis träffade mig och Pernilla blev tillsammans med sitt ex. Alla tänker vi på olika sätt... Och vissa tänker inte alls. När Ioannis då fick höra om vad Pernilla hade gjort under sommaren så blev han upprörd och så att han hade iaf bestämt sig att de var för olika och prioriterade så olika saker här i livet. (tycker att de prioriterar på exakt samma sätt) Han kunde nu alltså inte se de två tillsammans igen, men det var så skönt nu när han äntligen gått vidare, blablabla! För gissa vilka som är tillsammans? Jo, rätt gissat! Ioannis och Pernilla! Det som upprör mig mest är att jag inte fick en andra chans medan hans två andra ex har betett sig som svin och både varit otrogna och ställt till med offentliga scener fått både två och tre chanser var... Whatever, dags att återigen lägga det här bakom sig och önska de lyckliga två ett stabilt förhållande på två månader för längre än så kommer de aldrig klara sig tillsammans! Män är svin och svaga varelser, jag är arg och förbannad men hellre det än svag och ett svin!!!

Kommentarer
Postat av: Helenah

What can I say? Idioter förtjänar idioter. Det är därför. Men jag förstår att det känns. Minst sagt. I feel ya sistah som vi säger i hula-hula land! ;) <3

2010-12-17 @ 06:12:45
URL: http://helsinthecity.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0