The reason!

Satt lösenord på bloggen igen, finns många människor som jag inte vill ska läsa. Ioannis, Adams Hanna, ev chefer på jobbet, så kallade vänner som inte hör av sig utan bara följer en på avstånd. Så är det.
Det kommer svida lite för vissa som inte kommer kunna ha lika bra koll längre. Adams Hanna kommer gå bananas och tro att vi träffas igen, vilket vi inte gör men hon tror att jorden kretsar kring henne. Cheferna på jobbet vill jag inte ska läsa av privata själ, aldrig bra när ens chefer vet för mycket om en. Ni som har fått lösenord får givetvis lämna det vidare och jag tror att ni vet vilka jag inte vill ska läsa, om ni är osäkra kan ni alltid fråga om det är okej.
/Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0