Shoppa loss!

Smet iväg en sväng till Solna Centrum för att kolla in mellandagsrean och det var med tunga påsar jag gick därifrån. Är dock lite besviken på Stadiums rea, de brukar ha mycket bra träningskläder till extremt låga priser men i år hittade jag ingenting som föll mig i smaken. Däremot hittade jag en klänning som jag ska ha på dopet i januari. Ett par nya byxor, ett linne och två blusar fick också följa med hem. Totalt så hamnade alla mina inköp under tusenlappen så jag anser att jag gjort ett flertal fynd.
Imorgon innan jobbet ska jag nog springa in en vända på Åhléns för att kika om jag hittar några vinterskor. Ska den här vintern fortsätta i samma stil är det ett ont måste om man vill överleva.
/Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0