Nöjd.

SÅ här i efterhand så måste jag nog säga att jag är nöjd med hur jag fick till min outfitta till julfesten. Inte för prålig klänning och en festlig makeup.
Det var härligt att veta att min bästis bara fanns 4 våningar under mig på julfesten, så hade några större katastrofer inträffat hade jag kunnat evakuera mig till hennes trygga famn. Hon är så duktig min bästis, vet att hon hade kunnat klarat av allt helt på egen hand men när jag ändå var i repan så kunde jag lika gärna hjälpa henne med nattkörningen och att dra lite listor.
Det var egentligen inga större katastrofer som inträffade, många var riktigt fulla men så är det alltid när det är fri bar. Jag gjorde iaf en god gärning och det var att bädda ner Emma som hade däckat på toaletten, fick inte liv i henne så hon fick ligga kvar på toan men jag hämtade både täcke och kudde till henne. Sen släckte jag även spotlighten i badrummet för vem vill vakna upp bakfull i rampljuset?
/Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0