More dead then alive...

I söndags när jag kom hem från Söder så var jag givetvis trött efter en natt med för lite sömn. Blev aldrig kanonfull på inflyttningsfesten så jag tyckte att det var lite märkligt när jag vaknade efter en powernap på fem timmar och kände mig illamående. Tänkte för mig själv, satan vad den här baksmällan kommer sent. Bara 22 timmar efter jag slutat dricka... Insåg efter jag kräkts för tredje gången på två timmar att det är nog tyvärr inte en hård baksmälla. Så de senaste 36 timmar har jag spenderat med att ta mig mellan sängen och toaletten. Slutade kräkas igår på förmiddagen och tänkte i mitt stilla sinne att nu är iaf det värsta över. Men såna kramper i magen har jag inte upplevt förut... :(
Tog två Omeprazol och gick och la mig tidigt för natten och nu på morgon känner jag mig piggare, fortfarande skakis och svag men levande. Däremot så har jag kramp i hela kroppen och värst är det i svanken, förmodligen för att jag har använt muskler som jag normalt sett inte använder och sen för att fosterställning inte är någon ergonomisk korrekt ställning...
Har iaf orkat byta sängkläder och städat toaletten nu på morgonen för jag har inga planer på att kalva mer!
/Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0