Köp mera, spendera!

Då är jag återigen ledig, hur härligt som helst! Började min dag med en lyxfrukost bestående av en CreamCheese bagel och en Chailatté på Espresso house. Det tyckte jag att jag var värd! Tänkte spendera dagen i Farsta Centrum för att köpa de sista julklapparna samt sista delen till Carlssons present och så ska jag försöka hitta en inflyttningspresent till Helenah. Har skickat iväg ett sms till min syster som jobbar i centrumet och frågat om man får bjuda på lunch, så jag hoppas att hon kan och vill.
/Ida

Kommentarer
Postat av: Helenah

En plastbunke för 30 kr går alldeles utmärkt att få i födelsedagspresent! =]

2010-12-07 @ 10:16:58
URL: http://helsinthecity.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0