Jaha,

...då sitter man här igen och beklagar sig över den här j*vla förkylningen som absolut vägrar att ge med sig. Nu har den brutit ut igen i näsan och ögonen kliar som på en pälsallergiker på hundstallet. Vet ju av erfaranhet att man inte blir friskare av att jobba under nätterna, då kroppen vanligtvis återhämtar sig. Så man kanske skulle vara hemma även om det verkligen stretar emot att vara hemma när man "bara" har en förkylning. Dessutom är risken ganska så stor att jag smittar någon av mina kollegor och det vill jag ju inte. Ska fundera fram till sju och då bestämma mig för om jag ska kurera mig eller fortsätta vara sjuk. Tänk att man alltid får sån sjuk ångest av att sjukskriva sig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0