I valet och kvalet.

Då är den stora frågan, sova hemma eller i Frösis imorgon? Sover jag i Frösis så kommer jag förmodligen inte få den skönhetsömn jag behöver men däremot kommer jag kunna äta middag med Carlsson innan jag börjar jobba. Fast å andra sidan så har jag inte varit hemma på en vecka och borta bra men hemma bäst. Så jag väljer Highvalley den här gången och åker in till jobbet en stund tidigare för att hänga med galenpannan Emma istället. Hon har lovat mig att fira in det nya året så då kan jag ju vara snäll och hålla henne sällskap en liten stund. Jag och Carlsson har bestämt oss för att fira nyår på måndag eller fredag på Malmen, precis som förra året! Vi väljer en dag och firar nyår då. :)

Kommentarer
Postat av: Helenah

Jag vill också fira nyår med dig en annan dag. Jag saknar dig..MAASSOOOR. BUUHUUU.

2010-12-30 @ 23:34:05
URL: http://helsinthecity.devote.se
Postat av: Anonym

Har inte sett dig på jobbet på EVIGHETER! UNDVIKER DU MIG? ;)

2010-12-30 @ 23:59:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0