Hur roligt som helst!

Var på inflyttningsfest hos Prellan igår och det var hur roligt som helst! Tiden bara sprang iväg och det är ett tydligt tacken på att man har roligt. Prellan var i högform och killarna i baren var inte nådiga när det serverade henne shots. Inte jättemärkligt att Prellan har lite minnesluckor. ;) En del var utklädda och jag var inte det. Gillade nog Zaras outfitta bäst, hon var Turk från Scrubs.
Här är lite bilder från kvällen.
Vår värd Prellan:
Zara aka Turk
Grabbarna i baren:
Emma och Linda hade babylycka!
Runt 01-tiden kändes det som om festen hade nått sin peak så nä jag fick frågan om jag vill dricka te 150 meter bort så nappade jag nästan (garvade hårt en bra stund) direkt. Så lite te och snack om musik så var det sängdags och det kändes gansak så långt hem så jag sov kvar i Sjöstaden. På morgonen så tog vi en snabb dusch och åkte sedan in till Söder för att käka frukost på The Bagel café som ligger bakom Skrapan. Mycket gott och mycket trevligt.
Vi får väl se om vi hörs och syns igen...
Nu ska jag sova ikapp det jag missat under natten, borta bra men hemma bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0