Gudmor.

Det är snart dags för dop, två st under januari månad. Två helger i rad. Dessvärre så jobbar jag under Elliots dop men ska försöka få ledigt, bådar dock inte gott nu när Robert som jobbar mina motsatta veckor har sagt upp sig. Det för Lukas ska hållas i Björketorp och jag har fått äran att bli hans Gudmor. Fia och Claes kunde inte bestämma vilken av mig och Anki som skulle få äran så det blev lottodragning och jag vann högsta vinsten.
Vi firade lilla julafton igår så vi åt lite julmat, åt julgodis och så fick barnen öppna lite paket. Mysigt som alltid att få umgås med sina nära ock kära. De två yngsta var båda tomtar och hur söta som helst!
Kusinerna!
Pappa Claes insåg precis hur han kommer få spendera alla sina kommande jular, men att montera leksaker. Lukas fick ett babygym av undertecknad och det verkade han gilla massor. Det är bl.a. en sol som roterar och blinkar och den måste man trycka på för att den ska starta och det förstod lilla Lukas direkt och han är 8 veckor. Ett sant A-barn! Theodor verkade tycka att tröjan han fick av mig var cool så förhoppningsvis kommer han vilja använda den. :D
Mysig kväll var det iaf.

Kommentarer
Postat av: Anki

Ja ja ja ja, rubb it in! ;-)

2010-12-21 @ 10:37:11
Postat av: Ida

Vi får vara på henne om att skaffa en till direkt! :P

2010-12-21 @ 12:14:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0