Fortfarande sugen!

JAG VILL FORTFARANDE FLYTTA TILL BERGSHAMRA!

Verkar inte vara en övergående fas det här. Finns många positiva saker med just Bergshamra. 9 minuter till jobbet, 10 minuter till min gölliga gudson Lukas och max 20 minuter till Carlsson. Alltså om jag lagar min cykel så skulle jag kunna cykla till Carlsson och vi skulle kunna spendera hela sommaren med att bada tillsammans. Så vet någon nåt om nån lägenhet så är jag grymt intresserad. Kanske dock inte bli inneboende hos din fd pojkvän, Helenah ;)
Jag och Carlsson ska ta en sväng till Ikea på tisdag. Hon ska köpa några skenor så hon kan gömma verkstaden hemma. Jag ska nog köpa en renskinn eller en lammfäll. Till min nya fina hallmöbel. Fick två fina kuddar att ha på möbeln i julklapp men vill att det ska matcha bättre med min komatta.
/Ida

Kommentarer
Postat av: Helenah

Jomen vaffan ställ upp för laget nu Ida! Flytta in hos dem och gör så att de gör slut så jag kan få tillbaks honom. Eh..um..om jag nu egentligen vill det, efter tio år. Men SNYGG är han!;)

2010-12-30 @ 23:35:59
URL: http://helsinthecity.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0