Betrodd.

Usch, vissa saker förändras verkligen aldrig.
Som ett exempel:
Fick precis ett sms från min chef om att hon vill att jag ska ringa henne och började genast fundera över vad jag har gjort för fel. För så var det oftast under min tidigare anställning. Så jag sitter hemma och scannar av mitt minne om de senaste månaderna och kommer inte på någon större incident. Så jag tar mig mod att ringa tillbaka till henne och det hon undrar är om jag med mina kontakter känner någon som skulle kunna tänka sig att jobba på Kungen då vår andra nattis har sagt upp sig. Puh! Då blev jag istället stolt över att vara så pass betrodd att man får scanna sin omgivning efter några lämpliga kandidater.
Så nu har jag lagt ut lite nät och hoppas att någon fastnar. :D
/Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0