Bergshamra.

Nu när jag tillfälligt bor i Frösunda har jag hittat vad jag tycker är den smidigaste vägen till och från jobbet. Tuben från Östermalmstorg till Bergshamra och därifrån bussen. Låter som en omväg men tar exakt lika lång tid som att ta sig med pendeltåget. Det positiva i det hela är att jag slipper gå den urtråkiga vägen från pendeltåget. Det är världens längsta raksträcka. Mitt enda provlem just nu är att jag har förälskat mig i just Bergshamra. Nära till jobbet, nära till Fia, Claes och Lukas och framför allt närmare Carlsson. Men det är väldigt få lägenheter till salu i Bergshamra. Verkar som om det bara finns hyresrätter och det känns bara så omodernt!

Kommentarer
Postat av: Helenah

Mitt snygga soldat-ex Aleks bor i bergshamra..tyvärr med sin sambo helena.;)

2010-12-29 @ 21:35:11
URL: http://helsinthecity.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0