Bankkortet is on fire now!

Jag lyckades iaf köpa sista klapparna till Lillen och inflyttningspresenten till Helenah, sen gick det utför... Jag som inte skulle shoppa till mig själv utan bara lämna tillbaka en BH och en T-Shirt "råkade" istället köpa tre BH samt två par nya trosor. Just ja, ett nytt skal till mobilen också! Dessutom så klippte jag mig! Men håret får ni se imorgon när jag har gjort slingorna.
Här är iaf inköpen.
Den helsvart var den jag återlämnad, lite för liten...
Så det är en del av det som är nytt i underklädeslådan!
/Ida

Kommentarer
Postat av: Helenah

Snygga! Tänk om man kunde köpa sådär många så enkelt.

Du hare braru!

//Tuttlisa

2010-12-08 @ 23:42:46
URL: http://helsinthecity.devote.se
Postat av: Ida

Brukar aldrig hitta såna som passar bra, min storlek är alltid slut... Men pratade med tjejen i kassan och tydligen så har det börjat tagit in fler udda storlekar pga av alla dessa kvinnor som har gjort implantat. _Bra va? :)

2010-12-09 @ 05:39:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0