Adventskalender.

Det är ju första december idag och min fantastiska kollega M*x ( ;)för att inte nämna några namn) har tydligen en tradition med lycköppning. Jag har då i år fått äran att få den första luckan för december. Så när jag var på väg hemifrån så ringde M*x mig för att berätta att han skulle möta upp mig i Skanstull för att överlämna paketet. Spännande, tänkte jag. Dessutom var Emma med också och det finns få personer man blir så lycklig av att träffa som de två.

Visst var det ett tjusigt paket?
Det gulligaste av allt är nästan tanken bakom paketet, att M*x är en person som älskar att ge är en självklarhet men han gör allt med en sån inlevelse att man blir varm ända in i själen!

Så jag blev jätteglad över dessa kylskåpsmagneter som jag fick. Tycker att de är "spot-on"!
Är verkligen så lycklig att jag började jobba här och att jag inte lät mig lockas härifrån. MIna kollegor är guld värda!
/Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0