23h.

23h, har jag varit vaken nu och still going strong! Ska försöka vara vaken fram till Biggest Loser men känner att det kan bli svårt.
Det blev lunch på Kina restaurangen i Farsta idag med systrarna Anki och Fia plus att mamma också joinade oss. Mysigt. Lukas var också med, men han sover jämt och med jämt menar jag verkligen heeeeeeela tiden. Men det är väl bättre det när man shoppar, hade nog varit lite stressande med en skrikande bebis. Lyckades inte köpa en enda julklapp eller present. Förutom till mig själv då. Som en liten "glad 7 december gåva" fick jag två nya set med underkläder. Och i "HappY Tuesday" present fick jag en guldig kofta och en T-shirt.
Nu så klipper ögonlocken på mig så det är nog hög tid att ge upp för dagen och kasta in handduken.
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0