Whats new?

Senaste dagarna har bara sprungit förbi i dubbel bemärkelse. Ja, jag har alltså kommit igång med träningen. Var och köpte nya löpardojjor häromdagen och dom känns fantastiskt bra. Körde lite löpband och fria vikter igår och powerstepup idag innan jobbet. Sover väldigt lite på dagarna nu, vaknar minst en gång i halvtimmen. Känner mig inte alltför utvilad på nätterna. Men det är nog bara en svacka. Det går över.
Igår natt så bokade jag resan för de fyra musketörerna: Jag, Lina, Johanna och lillebror. Så den 13 September åker vi till Alicante för 6 dagar av sol och bad. Lite vin tror jag minsann att det blir också. Hittade billiga biljetter via Ryanair så för ca 1500:- kommer jag ToR till Spanien. Känns lite läskigt att boka Ryanair men måste våga lite här i livet ;) Bor gör vi Carlssons mormors hus så det är inte heller någon större utgift. Tror vi kommer ha det fantastiskt roligt där nere och jag hoppas verkligen att ni håller tummarna för att vi får fint väder. Visst gör ni?
Planerna för de kommande dagarna är inte så avancerade eftersom jag jobbar. Imorgon så blir det kanske en powerwalk innan jobbet men annars så ska jag ta det lugnt och jag hoppas på att få sova ordentligt. På lördag så blir det middag med Helenah och tokEmma för tokEmma fyller 20. :) Söndagen är ännu oplanerad. Lina kanske har kommit hem då från Dalarna. Hon är där för att köpa bil samt för att gadda sig. Ska bli spännande att se båda resultaten. :)
Nu det som jag sett fram emot hela dagen: Sommar med Ernst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0