Sommaren 2010 i bild.

Häng på Carlsson balkong efter en dag på bryggan och innan en kväll på Soapbar.
På Soapbar så ramla Carlsson på någon, vilken tur att jag hade kameran uppe!
Jag hittade skjuts hem...
Dagen efter spenderades också bryggan, notera tuttarna i bakgrunden!
Min nya sommarklänning.
Sen på kvällen hade jag anordnat grillfest hemma i Högdalen, hela tjocka släkten var nästan där.
Tre av dom bästa!
Carlsson och Mamma!
Sen blev det en ny sommarkväll och jag och Lina förfestade hemma hos henne.
Mycket Fanta Exotic och rosé blev det och så givetvis en tur till Patten!

Kommentarer
Postat av: Mr T

Snygga bilder på snygga personer ;) men än är ju inte sommaren förbi. Är ju minst en månad kvar på den :p

2010-08-03 @ 01:02:36
URL: http://livetsommrt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0