Slut!

Alldeles strax är min lediga vecka över. Börjar jobba i natt och har härliga 8 nätter framför mig. I natt ska jag dessutom ha upplärning med Navve på Elite. Ska nog gå utmärkt, trevligt med lite sällskap om inte annat.
Igår så övningskörde jag till Upplands Väsby, jag och mamma tänkte överraska lillebror min. Precis när vi kliver ur bilen så kollar jag mobilen, vem har ringt? Jo, lillebror. Ringer upp honom på vägen in i centrumet och han undrade om jag vill dricka vin med honom. Lite komiskt att han ringde just då, han blev nog lite chockad när jag sa att vi ses om 30 sekunder.... Haha. Jag övningskörde hela vägen tillbaka också. Regnade extremt mycket och när en bil kom på filen till vänster om mig så skvätte han så mycket matten att jag tappade skiten i vad som kändes som en evighet. Det gick bra iaf och det är alltid bra att öva körning i olika underlag.
Hemma hos mig så käkade jag, mamma och lillebror tacos och sen kollade jag och bror på Shutter Island, somnade 20 minuter från slutet och såg slutet idag istället. Ganska så läskig film...
Har insett att jag måste köpa nya träningsskor också, eftersom jag får skavsår av mina. Ytterligare en utgift. Bara att ta fram plånboken och se glad ut! Klarade iaf av 6km powerwalk i mina dåliga skor, bättre än inget iaf!
Sorry för ett rörigt inlägg!
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0