Skönt.

Åkte hem och kröp ner i sängen som imorse delandes med Kalle och (?). Somnade ganska omgående och vaknade runt 11 när (?) skulle få hämtning. En hejdå puss och så somnade jag om till 18. Trött som ett djur dock. Ingen träning idag eftersom jag hade bestämt mig för att jag skulle ta en vilodag. Käkade thaimat och fixade naglarna. Skönt att bara slappa hemma innan jobbet för en gångs skull. När jag skulle sminka mig så ser jag i spegeln att jag har ett sugmärke på halsen. Det är det andra sugmärket som jag fått den här månaden. Från olika personer dessutom. Whats up with that? Ligger ju ingen sexuellt njutning i att ge någon ett sugmärke och det är definitivt inte snyggt så kan någon förklara för mig varför vissa människor håller på? Är vi 13 år igen eller vad? 

Idag är det dessutom den nationella dagen för alla vänsterhänta, så grattis. :) 

/Ida 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0