Sinnesförvirrad?

Jag somnade igår strax efter att mamma hade åkt hem. Alltså runt 17-17:30. Vaknade av att Carlsson ringde runt 20-tiden, hävdade då att jag bara tog en Powernap. Vaknade sen igen 05:30. En rejäl PN skulle man kunna kalla det. Kände mig iaf pigg och utvilad så jag slängde på mig mina nya träningsbyxor och min långärmade underställströja för att ge mig ut på en lite löprunda. Var ett tag sen jag sprang och konditionen hade försämras en del så jag sprang en låt, gick en låt. Som kompensation för att jag inte sprang alla 8 km så körde jag 20 rep med utfall på varje ben.
Åt en frukost framför tv och bestämde mig för att lägga mig ute i solen i några timmar, måste ju använda min brassestol när tillfälle bjuds. Inte direkt varmt att ligga ute men i brist på annat att göra så funkade det. Har nu precis varit en sväng inne i centrum för att handla mjölk. Passade även på att köpa några flaskor rött vin så att vinstället inte ska se så tomt ut. Nu ska jag nog titta på några filmer som jag hyrt och ladda inför jobb imorgon. 08:30 till 16 står på schemat imorgon.
/Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0