Röjer och röjer!

Inte på det party-aktiga sättet utan i städväg. Har nu varit nere i mitt förråd som egentligen innehåller väldigt lite av mina grejer och extremt mycket av min lillebrors grejer. Alla hans grejer var förvarade i antingen trasiga kartonger eller trasig påsar. Eftersom jag hade en 4 st hela flyttkartonger i förrådet bestämde jag mig för att göra honom en tjänst och packa om skiten. Så bara för att ni ska förstå hur det såg ut innan tog jag ett kort på prylhelvetet som gjorde att jag aldrig ville sätta min fot i källaren. Givetvis bjuder jag även på en efterbild. :)
Man kan knappt tro det men alla saker från första bilden är fortfarande i förrådet på den andra bilden! Helt genomsvettig nu när det är klart så det blir en dusch nu och sen ska jag måla naglarna!
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0