Oops!

Jag satt hemma och kollade på en dramafilm när jag och Helenah började prata på facebook. Hon skulle dricka vin med Emma och undrade om jag inte skulle joina dem. Sagt och gjort, jag slängde mig in i duschen och åkte till söder. VI drack varsin flaska vin och tog en bulle till Patricia för att möta upp Helenahs polare Tony och hans flickvän. Hans flickvän är helt underbar, hon är från London och inte nog med att jag älskar hennes accent, hon var dessutom rolig och smart. Jag tyckte att hon såg lite bekant ut och det visar sig då att hon är en av tjejerna i Dove reklamen.
Vet inte alls var tiden försvann igår men helt plötsligt så var klockan fyra på morgonen och jag känner för att dansa, så vi går ner i klamydiagrottan för att just dansa. Hann väl dansa i ca tre sekunder innan en Micke undrar om jag vill gå ut för att prata. Visst, så vi ut. Ytterligare tre sekunder senare så kysser vi varandra, sex sekunder senare sitter vi i en taxi på väg till Östermalm av alla ställen... Liten efterfest för 4 personer eftersom Rickard? och Linda? också var hemma i lägenheten på Banérgatan. Trevliga människor. Drar inga detaljer, too much information då... Strax efter sju så bestämde jag mig för att det var inget för mig så jag klädde på mig och gick hem. (?) hade ringt mig vid 04:30 så jag ringde upp honom. Han sov och jag ville egentligen inget hellre än att krypa ner i sängen med honom. Men eftersom jag fortfarande har lite förstånd kvar så bad jag honom somna om. Han inte sovit mer än 4 timmar men är alldeles för rastlös för att sova så jag vet inte vad jag ska göra.
/I

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0