Natten från helvetet.

Natten har varit låång! Så lååång! Har egentligen inte varit några större incidenter men en massa spring. Första lugna stunden fick jag idag runt fem-tiden och då fick jag sitta i ca två minuter innan jag kom på att jag inte hunnit göra en massa saker. Idag är det iaf söndag och jag håller verkligen tummarna för att jag ska få en lugn och behaglig sista natt. Har redan jobbat sju nätter så jag ska väl inte klaga så mycket. Dagarna går. Vill mest av allt kunna stanna tiden på min lediga vecka....
Carlsson var ute med sin papi igår och jag hade gärna träffat dom. Men dom kikade aldrig förbi... :(
/I

Kommentarer
Postat av: Suneeta & hunden Chanel

Vad jobbar du med?

2010-08-15 @ 07:42:47
URL: http://chanelsuneeta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0