Myspys.

Nu har syster och Claes åkt hem. Maten var god och kakan var mäktig men ganska så god. Jag och Claes delade på en flaska rött och nu är man skönt avslappnad i kroppen. Mysigt att ha dom på besök, fick äntligen känna på när bebisen sparkade. Den har varit lite blyg för mig tidigare men idag var det bra med rörelse. Bara ca sju veckor kvar innan man får snusa på bebisen. Ska bli spännande och se vad det blir, jag hoppas på en tjej med säger hela tiden han till magen =/
I övrigt så blev jag lite sällskapssjuk så jag skickade iväg ett sms till (?) för att höra om han ville hålla mig sällskap. Har inte fått något svar än och eftersom han hälsade på igår så är väl oddsen inte så stora. Jag håller tummarna iaf. Var längesen jag kände att jag är trött på att vara singel, men nu är jag det igen. Vill ha pojkvän nu! Någon att mysa med och bara vara med. Göra vardagliga saker som handla och laga mat blir så mycket roligare om man är två. Vi får väl se hur det går, jag kommer förmodligen inte träffa någon genom att sitta hemma, men var ska man leta?
Med den funderingen säger jag, GODNATT!

Kommentarer
Postat av: Mr T

sov så gott tjejen ;)

2010-08-18 @ 22:38:08
URL: http://livetsommrt.blogg.se/
Postat av: Fia syster

Tack gumman för en trevlig kväll. God mat och tooppem kaka. Stor kram

2010-08-19 @ 21:54:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0