Lyktstolpsincidenten.

Okej, mamma kom hit och vi bestämde oss för att övningsköra till Länna. Körde in på fel väg och skulle då backa in på en annan väg så jag skulle kunna vända. Det gick jättebra. Men mamma var inte nöjd utan hon ville att jag skulle köra fram och göra om för att öva så att jag kom närmare trottoaren. Så jag körde upp på trottoaren, det var tydligen för nära, men jag tänkte mest, nu är ju skadan redan skedd så jag kan lika gärna fortsätta backa. Det var då det sa stopp och jag trodde jag fick ett kärringstopp. Men jag hade visst kört in i en lyktstolpe. Jag och mamma började småtjafsa om vems fel det var med började till slut bara skratta. Sen körde jag vidare som inget hänt. EN liten hit and run så här på torsdagen, inte pjåkigt.
/Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0