Ledig vecka!

Nu är det bara timmar kvar till jag är ledig igen. Tänkte börja min lediga vecka med att träna. Ser faktiskt fram emot att få springa mig svettig, är kanske äckligt att säga det men det är befriande att få träna så att svetten lackar. För mig är det som ju mer svett ju mer endorfiner. Nog pratat om svett.
Lina kommer tillbaka till stan imorgon så vi ska nog hänga lite. Kanske cruise runt lite i hennes nya bil. :) Skönt att hon köpt bil för nu ska vi gå handledarkursen tillsammans så jag kan börja övningsköra med henne också. På tisdag så ska vi köra med mamma, öva på att fickparkera och lite andra kluriga saker. Lina kommer vara min handledare då eftersom hon här bättre på att förklara än vad mamma är. Så länge mamma är med i bilen räknas hon som chauffören. Köpte ju en bok på handledarkuren som skulle vara bra att ha när man övningskör mycket hemma. Så att man kan bocka av allt som man kommer testas på under en uppkörning. Ska bli kul och se hur långt man kommit. Borde eventuellt också börja plugga lite teori och boka en uppskrivningstid medan jag fortfarande har pengar på sparkontot.
Ser verkligen framemot att få köra bil på egen hand. :)
/I

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0