Inte bara slösa.

Igår så pratade jag med min bank angående mina bostadslån. När jag tog lånet så delade jag in det i tre olika lån. Det största på 690 000:- låste jag på 3års fast ränta på 5%. Så därför har jag inte märkt så mycket av vad alla andra pratar om, att räntan varit så låg. Nu fick jag ner den till 3.5% och det kommer göra ca 900:-/månaden. Vilket blir ca 11000:- på ett år. Dessutom bad jag dom dra lånen på autogiro istället eftersom jag i dagsläget får hem pappers avier på alla tre lånen och alla innehåller en aviavgift på 35:-. Detta resulterade i att jag sparade ytterligare 1260:- Så kort och gott kan jag informera om att det var en bra dag i går och jag sparade in totalt 12260:-
Detta innebär i teorin att jag borde ha råd att åka utomlands en gång till i år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0