Home sweet home!

Käkade frulle på Park idag, inte mycket bättre än Anglais. Personalen var trevligare med utbudet sämre. Åkte hem till Frösunda för sista gången den här sommaren och hittade en presentpåse med tre flaskor vin, som tack för hjälpen med katterna. Det var så lite så! :)
Sov en timme på morgonen, vaknade av extrem törst så jag steg upp och drack vatten. Fia och Claes satt och åt frukost så jag var vaken med dom och fick skjuts hem till Högdalen. Kalle blev som en kossa på grönbete när han insåg att han var hemma. Grannen blev också glad att se honom. Han fick vara ute och leka medan jag gick in och la mig. Sov till 19:30 när alarmet ringde och ser då att jag har tre missade samtal från jobbet. Max, min kollega var inte riktigt kry så jag åkte in direkt till jobbet. Har varit mycket att göra fram till nu men jag hoppas på en lugn natt framöver.
I morgon bitti så blir det raka vägen hem för att mäta köksbänken så jag kan köpa en ny. Mamma och Theo kommer så vi ska åka en tur till Bauhaus så jag får handla allt jag behöver för min make-over i köket. Lovar före och efter bilder!
/I

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0