Efterklok.

Nu på morgonkvisten kan jag säga att det var ett helt horribelt beslut jag tog igår. Att jobba med nackspärr och feber är lika roligt som det låter. Jag har varit kaxig förut och fnyst lite åt folk som har haft nackspärr och sjukskrivit sig från jobbet. Det gör jag inte längre. FY FAN vad ont det gör. En av mina kollegor som öppnar frukosten kommer in och backar i princip ett steg när hon ser mig, hon frågar genast om jag är sjuk? Check. Röda ögon efter att ögon tårar sig hela tiden. Jag gråter ofrivilligt av smärta. Kul. Jag har struntat i många av mina arbetsuppgifter och har fruktansvärt dåligt samvete. Hoppas på att jag har förstående kollegor.

Idag kommer jag vara hemma från jobbet, en till sån här natt klarar inte ens "superwoman Ida" av.
/Ynklig...

Kommentarer
Postat av: Arbetsmoraleb

2010-08-26 @ 10:10:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0