Dagen.

Började med att kolla på en ganska så läskig film, Case 39. Hade gärna haft någons hand att klämma under tiden men fick hålla tillgoda med katten. Efter att ha slappat i ett dygn så kände jag att jag behövde röra på mig. Så en liten promenad blev det iaf. Ringde Lina under promenixen så hon sa att hon skulle komma förbi och käka middag. Så jag stekte kotletter, gjorde sallad och kroketter i ugnen. Liten söndagsmiddag kan man säga. Efter maten blev det lite kladdkaka och kaffe. Nu så är det soffhäng en liten stund innan det är dags att åka in mot jobb i stan. Känns inte helt 100 att jobba på ett nytt hotell utan att ha någon att fråga. Vi får hålla tummarna för att det går bra.
/Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0