Dagarna flyger förbi.

Det är snart September, ute har det redan varit höst i några dagar. Var försvann den här sommaren? Lika spårlöst borta som alla andra somrar. Har varit lite sjuk här i veckan, var nog nån infektion i nacken eftersom jag fick feber också. Känner knappt av det längre så det är skönt. Lite synd bara att man aldrig blir sjuk under sin lediga vecka, så man slipper förlora en del av lönen. Nu till veckan som kommer har jag inget jobb inplanerat utan jag tänkte att jag skulle försöka baka lite till kalaset den 11 september. Har även lite andra saker som jag måste styra upp. Men tisdag ser jag fram emot, då blir det en helkroppsmassage ute i Ösmo, fick det i present förra året när jag fyllde. 
Jag har för övrigt jobbat mina två sista dagar inte nätter för den här veckan. Max min räddande ängel tog mina två sista nattpass så jobbar jag hans dagpass istället. Funkar bra för oss båda.
Nu ska jag bara rulla tummarna i några timmar innan jag får vara ledig i en vecka.
/IDa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0