Bored.

Uttråkad, tiden står still och jag börjar känna mig trött.
Är exalterad inför att vara ledig men vet inte varför egentligen. Har inga direkt planer. Förhoppningsvis så blir det en utgång för mig och Lina på lördag om hon är hemma förstås. Skulle vilja dricka mig ganska så onykter och få lite bekräftelse. Med andra ord så blir det väl förkrök hemma hos Lina eller mig för en sväng på båten, ska nog inte dra med någon hem men lite roligt ska jag nog kunna ha i alla fall.
Pratade med Carlsson idag innan jobbet och hon var på Malmen igår och käkade middag med sin pappa. Där så jobbade ett ONS* till henne och hon berättade för sin pappa att honom har hon legat med. Sen dök tydligen Adam upp och hälsade och då fick Carlssons pappa veta att honom har Sundström legat med. Känns som om Carlssons pappa för lite för mycket information... Men det är väl inte mer än rätt att Carlsson får ge igen lite med tanke på hur jag har outat henne i vissa lägen. ;) Sen så är det ju som så här: Det man inte kommer ihåg har aldrig hänt och det man har förträngt kommer man inte ihåg. Så inget att skämmas över alltså!
/Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0