Vad är det för fel på folk!

En för mig helt okänd kvinna skirver till mig i ett mail på facebook om hurvida jag känner en viss person. Känner spontant att hon inte har med det att göra, nuförtiden får man inte ens prata med människor utan att man ska bli anklagad för diverse saker. Har nu spärrat allt på facebook och även skyddat bloggen för att jag är så trött på hur svartsjuka kvinnor kan vara. Låt mig vara ifred säger jag bara. Var dessutom på strålande humör men det övergick ganska så snart till att bli allvarligt upprörd. Dessutom så känner jag inte för att berätta för personen som nu jag ev skulle känna vad hon har skrivit. Han har semester och bör få njuta av den.    
/Morr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0