Tränade iaf!

Lovade mig själv att jag skulle träna, så när jag vaknade traskade jag ner till Liljeholmen för att träna. Sprang lite intervaller på löpbandet, ca 3 km, lite styrketräning med skivstång och sen 30 minuter spinning på det. Ett lagomt pass som kommer kännas i benen imorgon. Är det bra väder när jag vaknar imorgon så ska jag nog ta mig en löptur ute.

Hade mitt avskedsamtal med högsta hönan idag och det gick bra. Svarade ärligt på de frågor som ställdes och jag gav både ris och ros. Är skönt att det är över. Har nu bara ca 17 timmar kvar av min tid på Star, känns inte vemodigt på något sätt utan snarare som en lättnad. Slippa ansvar och mer ledig tid är vad jag ser fram emot.
Dessutom så ska vi käka lite middag på torsdag och säga farväl till mina närmsta kollegor. Det känns däremot lite vemodligt...
/Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0