Sköna söndag.

Har varit ute i princip hela dagen, hur underbart som helst. Mötte upp Maria med sambo i Slussen, tog en promenad till Hornstull för att köpa kaffe och sen promenerade vi vidare mot Skanstull längs vattnet. Satte oss i solen en stund och pratade om livets alla mysterium. Efter att ha lämnat Maria åkte jag hemåt men kände inte för att vara inomhus så jag svirade om till träningskläderna för att ge mig ut i solen för en löprunda. Släppte ut katten när jag åkte till stan så han höll mig sällskap när jag sprungit klart.
Nu tänkte jag försöka dona lite här hemma, försöka få upp rullgardinen, putsa fönster, städa  och så. Sista chansen innan jag kommer jobba ihjäl mig känns det som.
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0