Skön ledig dag.

Blev väckt av ett sms av Fröken Carlsson, hon är nog den enda som kan väcka mig utan att jag blir sur, mina nära och kära vet om att jag har ett fruktansvärt morgonhumör. Att mamma överhuvudtaget vågar ringa mig är ett under!
Eftersom det är vår och varmt ute bestämde vi oss för att mötas på söder för att sitta i solen och snacka skit. Käkade lunch på Snaps och sen en kaffe på Muggen. Carlsson skulle börja jobba och jag bestämde mig för att åka hem för att slänga skiten som har sått i hallen i några dagar. Satte mig ute i solen en stund med Kalle som sällskap. Kom förbi en hantverkare som var mer intresserad av katten än mig så jag gick in. Har hyrt ett par filmer som jag tänkte gotta mig med under kvällen. Det här med att fira valborg känns passé så det hoppar jag.
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0