Sjukt seg!

Lyckades på något mirakulöst sätt ta mig upp och duscha runt 16-tiden för att göra mig klar för kvällens middag. Klev av tunnelbanan nån station innan för att få lite frisk luft och syre i kroppen. Tryckte i mig två smörgåsrån innan jag gick hemifrån, för på middag en börjar vi med fördrink. PÅ TOM MAGE alltså. Inga konstigheter. Maria, Bea, Esther och Johanna är alla fantastiska människor och jag hoppas och jag vet att vi kommer träffas även om vi inte jobbar tillsammans. Fick ett fint kort, blomma och ett presentkort på Cozy som tack, det var gulligt. :) Som vanligt när vi brudar träffas så är det mycket fnitter och man  tappar hakan minst en gång i kvarten. Så himla härligt.
På nåt sätt så lyckades jag se någorlunda respektabel ut när jag mötte upp dom på Malmen. Om man bortser från de röda ögonen...
Maten var fantastisk god och jag slickade nästan rent min tallrik med risotto. Rabarber crème brulée till dessert satt inte heller fel. Dessutom lyckades den vanligtvis fruktansvärda Linnea vara riktigt trevlig. SÅ det här gången fick hon till och med dricks. Lite dåligt av Göran att inte våga komma fram och säga hej, men jag antar att fem tjejer är en skrämmande tanke för honom...?
Bilden på oss Esther var hemsk så den vägrar jag lägga ut!
Nu ska jag sova, minst 15 timmar. Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0