Service.

Det var ett tag sen jag åt middag på Anglais, och sen sist så har servicen blivit avsevärt sämre. Maten å andra sidan var lika bra om inte bättre än sist. År en ugnsbakad röding med skaldjursrisotto. Underbart tillagad med perfekt sälta. Carlsson och jag delade på en flaska vin och nu är vi på hotellrummet eftersom ingen av oss orkade med en massa stoj och stim. Måste bara hålla oss vakna tills Nina och Sarah kommer. Enligt statusrapporten borde de vara här om 20 minuter, vilken innebär en timme eftersom Nina är en tidsoptimist. Nämnde jag för övrigt att Peter Forsberg var vår bordsgranne, och han och hans flickvän var så äckligt kära att resten av deras sällskap blev illa till mods.
Fick även ett sms från gammal skåpmat, jag gratulerade honom nämligen för några dagar sen till att han och hans fd. flickvän var tillsammans igen för 1000 gången. Då tyckte han att det var lämpligt att sms mig tre dagar senare för att kolla hur jag mår och berätta att han var nere. Hon har visst åkt på språkresa och då trodde han att han skulle få ligga. Men den gubben går inte hem längre. Efter sista gången så tror jag inte att jag vill ligga med honom mer, för min del är det enbart sex. Vill för övrigt inte ens kyssas när vi väl fikar så då försår ni ju hur intresserad jag egentligen är. I brist på annat kan det funka, men nu väntar jag mest på något annat gott.
/Ivrig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0